Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 1889–2016 (Creation)
Level of description
állag
Extent and medium
3,25 ifm
Context area
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
A Vác Városi Tanács, illetve Vác Város Polgármesteri Hivatala irattárában két sorozatot alakítottak ki az I. és a II. világháborús hadigondozottak (honvédek, fegyőrök, csendőrök, polgári személyek), valamint békeidőszakban megsérült (fegyveres szervezethez tartozó) személyek aktáiból. A sorozatok kialakításának szempontja az lehetett, hogy a gondozottak mennyi ideig kapták az ellátást.
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
A két sorozatot egyesítettük a levéltári rendezés során.
Egy-egy ügyirat tartalma lehet (a hadigondozott/hadiözvegy): sérülés utáni adatfelvételi lap, orvosi igazolás, felülvizsgálati adatfelvételi lap, (minisztériumi, megyei, városi szintű szervek határozatai az ellátásról, tanúvallomások, hatósági (vagyoni, szegénységi) bizonyítványok, családi törzslapok, környezettanulmányok, igénylőlevelek, hatóságok egymás közti levelezése, képes- és levelezőlapok, igazolványok.
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Kutathatóság: vezetéknév (hadigondozott/hadiözvegy) alapján.
Generated finding aid
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Alternative identifier(s)
Access points
Subject access points
Place access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Status
Level of detail
Dates of creation revision deletion
Language(s)
Script(s)
Sources
Digital object metadata
Filename
V.93.m..pdf
Latitude
Longitude
Media type
Text